joi, 10 martie 2011

Ceva de ras. . .

La un examen de fizica. Profesorul foarte prost dispus. Intra prima studenta.
- Duduie, e vara, sunteti intr-un compartiment de tren si va este foarte cald. Ce faceti?
Studenta foarte bucuroasa de simplitatea intrebarii raspunde :
- Deschid fereastra.
- Perfect, va rog sa calculati viteza cu care intra curentul de aer ...in compartiment, temperatura de afara si presiunea atmosferica ?!!
Pica examenul. A doua studenta pateste la fel. Intra si a treia studenta, care intre timp aflase despre ce era vorba.
- Duduie, e vara, sunteti in tren, in compartiment, si va e foarte cald. Ce faceti ? 
- Imi dau jos bluza. 
- Dar totusi va e cald !
- Imi dau jos fusta !
- Inca va este cald !
- Imi dau jos sutienul, chilotii, tot....raman goala!
- Si daca va este inca cald !
- Domnu' profesor, sa stiti ca ma f*t cu tot trenul si fereasta aia tot nu o deschid !:))



Doi studenti de la Economie (un tip si o tipa) sunt impreuna, intr-o camera de hotel la munte.
Pe la miezul noptii, studentul zice:
- Actiunile sunt in crestere!
- Imi pare rau, dar BURSA este inchisa! raspunde ea.
Dupa vreo cateva minute, iar:
- Actiunile cresc tot mai mult!
- Imi pare rau, BURSA este inchisa!
Si iar..
- Actiunile au atins nivelul maxim!
- Imi pare rau, BURSA este inchisa.
Dupa cateva minute, dupa ce se mai gandeste putin, tipa zice:
- S-a deschis BURSA!
- Imi pare rau, am vandut actiunile pe sub mana!;))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu