miercuri, 9 noiembrie 2011

Bancuri vânătorești


Doi pescari incepatori se hotarasc sa mearga la prima lor partida adevarata de pescuit. Au mers la magazinul de specialitate, au cumparat o gramada de scule, accesorii, imbracaminte adecvata si chiar o barca cu motor, dupa care in dimineata urmatoare au purces la pescuit...In prima zi n-au prins nimic...In a doua la fel, tot nimic...In a treia si ultima zi unul din ei prinde in sfarsit un peste! 
Pe drumul de intoarcere, isi face unu' din ei calculul: 
-Bah, tu stii cat ne-a costat pestele ala? Aproape 2000 de euro! 
La care celalalt: 
-Bah sa mor ce chestie, bine ca n-am prins decat unu'!


Intr-un sat cu scriere bilingva, pe linga Cluj, Ion si Ioji amandoi vanatori ratati, vecini, nu au mers niciodata impreuna la vanatoare. Azi asa maine asa, pana-ntr-o zi cand vorbesc sa mearga impreuna la un pasaj de seara. Ajung ei la balta se pitesc prin papuris si asteapta. Trece un stol de rate-prea sus! Vine un ratoi si trece in zbor printre ei, trag amandoi cam in acelasi timp, cade ratoiul si merg sa-l analizeze. 
Ion-Frumos ratoi ti-a placut cum l-am trasnit? 
Ioji-Nu te supara eu l-am puscat! 
Dupa citeva minute de discutii, zice Ion: 
Ma Ioji noi suntem vecini, ne certam noi pentru un ratoi? 
Uite cum facem : ne dam cate un sut in coaie si cel care tipa mai tare pierde. 
Bine, zice Ioji. Ion il pune pe Ioji sa dea primul, Ioji nu, sa dea Ion primul. Ii f**e Ion un sut, de se tavaleste Ioji pe jos vreo zece minute dar nu prea tipa. 
Isi revine si-i zice lui Ion: recunosti ca nu am tipat. Acum este randul meu!
La care Ion: Ioji stii ceva? imi bag p**a -n el de ratoi ia-l tu. 


Doi vanatori, unul tanar si unul batran, pleaca la vanat de urs in varful muntelui. 
Ajungand la marginea padurii, cel tanar il intraba pe cel batran: 
- daca iese ursul, ce fac? stii, eu inca nu am experientza in asa ceva  
- pai ce sa faci, raspunde cel batran, incarci pusca si tragi. 
Macinat de raspuns si ajungand pe la jumatea padurii, cel tanar intreba din nou: 
- dar daca nu nimeresc din primul foc, ce sa fac? stii, eu sunt tanar si nu am experienta? 
- tragi si al doilea foc, ii raspunde cel batran. 
Ajungand aproape de locul de vanatoare, cel tanar, nelamurit, intreaba iar: 
- dar daca, sa presupunem ca nu-l nimeresc nici a doua oara, ce fac? 
Saturat de intrebarile tanarului, cel batran raspunde: 
- fiule, mai ai o singura sansa. 
- care? 
- iei o mana de rahat si i-o arunci ursului in ochi. 
- pai de unde sa iau r...t in varful muntelui? 
- ehei, o sa ai fiule... o sa ai....!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu