duminică, 6 martie 2011

Povestea mea ......

    Ştiu de la bun început că-s îngrozitor de arogant şi extraordinar de genial în special cu unele persoane care merită necondiţionat si nu vad de ce nu as fi, deoarece si mie mi se raspunde cu aceeasi moneda desi consider ca nu ar trebui...


   Acesta este primul meu blog asa ca nu prea stiu ce sa scriu dar incerc sa fiu cam mai scurt ca sa pot evita faptul de a ma face de ras din prima.


   Pentru inceput sunt student in anul 3 asa ca am o oarecare experienta privind viata de student, ce pot sa zic pe scurt este ca aceasta este mult mai distractiva si plina de viata decat viata de liceu.


    Despre mine nu am prea multe de spus deocamdata, cine ma cunoaste stie ca nu am prea multe de zis despre viata desi gandesc alfel decat vorbesc...


"Omul înţelept nu spune tot ce gândeşte, dar ce spune, gândeşte."



  În cazul în care aţi citit tot până acuma şi încă nu v-ati simtit ofensati de atitudinea si lipsa de modestie din descriere.. sau nu v-am plictisit prea rău ca să ieşiţi de pe pagina (sau mai rău, de pe blog ).. mai am si unele pasiuni ascunse … pe care le voi specifica mai incolo… iar ca orice băiat matur şi responsabil de vârsta mea:) muzica, calculatorul (messu asta ne omoară… încet dar sigur), fetele, cluburile şi mai putin chefurile fără motiv anume!


      [ Daca DA - e blogu meu , scriu ce vreau , putin imi pasa de tine - IESI AFARA ] :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu